środa, 1 sierpnia 2012

Czas miłości.

Odpoczywałam na łące było dość ciepło, nowy przywódca popisywał się przed stadem, które też wylegiwało się na łące.Zaprowadził nas potem nad morze, podszedł dość blisko morza i spojrzał w moją stronę.



Ja również na niego spojrzałam, moje serce zaczęło bić szybciej.Podszedł do mnie.
-Witaj, masz może trochę czasu.
-Mam.
-Zabiorę cię w piękne miejsce, co ty na to ?
-Choć my.
Zaczęłam biec, czułam że biegnie za mną.Słyszałam jak się śmieję, byłam szczęśliwa.



-Zaczekaj.-zawołał, potem dodał: -To w drugą stronę.-teraz sam zaczął mi uciekać.Bawiliśmy się świetnie. Pokazał mi piękną pełną kwiatów łąkę. Goniliśmy się teraz w trawię i czerwonych kwiatach.Zatrzymał się i spojrzał w kwiaty.Następnie wyrwał jeden kwiat i podał go mnie.
-To dla ciebie.
-Dzięki.
Zakochaliśmy się w sobie odtąd spędzaliśmy każdą chwilę razem.




YYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY



http://www.youtube.com/watch?v=nIncb6Gy2js&autoplej=0&kolorek=123456&typek=1

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz